Czyste powietrze
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie informuje o wydawaniu zaświadczeń w związku z Programem „Czyste Powietrze” 2.0.
Zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego wydawane w związku z Programem „Czyste Powietrze” 2.0.
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego. W Gminie Purda wydawaniem w/w zaświadczeń zajmuje się (zgodnie z upoważnieniem) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie.
Wydanie zaświadczenia następuje na żądanie osoby fizycznej!
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.
Gdzie można złożyć wniosek?
- W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Purdzie, Purda 96B, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
- Za pośrednictwem poczty, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Purda 96B, 11-030 Purda
- Za pośrednictwem e-puap - podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
Podstawa prawna:
- Art. 411 ust. 10g ustawy – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02.10.2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia (Dz. U. 2020 r. poz. 1713).