Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 18.12.2018

Zapytanie ofertowe

 

z dnia 18.12.2018r.

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie zwraca się z prośbą o złożenie ofert na usługi zapewniające schronienie w postaci tymczasowego miejsca dla osób bezdomnych. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (poniżej 30 000 Euro).

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie

 

Purda 96B

 

11-030 Purda

 

gopspurda@wp.pl

tel.: 89 519 50 50 fax 89 519 50 60

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może składać ofertę na wybraną część/części lub na wszystkie części.

 

2.1. Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 (Dz.U. z 2018 poz. 1508 z późn. zm.). Schronisko nie może być oddalone od miejscowości Purda więcej niż 100 km. Przewidywana liczba osób bezdomnych objętych usługą to 5 osób, z tym że Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzednich lat i faktyczna liczba osób bezdomnych może się nieznacznie różnić. Zamawiający zastrzega, że usługi mogą być realizowane jedynie przez podmioty prowadzące schronisko dla osób bezdomnych wpisane przez wojewodę na listę placówek udzielających tymczasowego schronienia. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz.U. 2017r. poz. 953), oraz:

 

a. możliwość spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju.

 

b. podstawowe środki czystości i higieny osobistej,

 

c. podstawowe leki bez recepty i środki opatrunkowe oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu,

 

d. odzież.

Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska będzie następowało po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie.

 

Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

 

Opłata za schronisko będzie ustalana z uwzględnieniem Uchwały nr XXX/224/2017 Rady Gminny w Purdzie z dnia 31.08.2017 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.

 

2.2. Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku z usługami opiekuńczymi osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 (Dz.U. z 2018 poz 1508 z późn. zm.). Schronisko nie może być oddalone od miejscowości więcej niż 250 km. Przewidywana liczba osób bezdomnych objętych usługą to 1 osób, z tym że Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzednich lat i faktyczna liczba osób bezdomnych może się nieznacznie różnić. Zamawiający zastrzega, że usługi mogą być realizowane jedynie przez podmioty prowadzące schronisko dla osób bezdomnych wpisane przez wojewodę na listę placówek udzielających tymczasowego schronienia. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz.U. 2017r. poz. 953), oraz:

 

a. 3 posiłki w tym jeden ciepły,

 

b. podstawowe środki czystości i higieny osobistej,

 

c. podstawowe leki bez recepty i środki opatrunkowe oraz dostęp do lekarza pierwszego kontakty,

 

d. odzież,

e. usługi opiekuńcze

 

Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska będzie następowało po wcześniejszym ustaleniu terminy, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie.

 

Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

 

 

Opłata za schronisko będzie ustalana z uwzględnieniem Uchwały nr XXX/224/2017 Rady Gminny w Purdzie z dnia 31.08.2017 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.

 

  1. TERMIN REALIZACJI USŁUG: 02.01.2019 -31.12.2019

 

  1. PŁATNOŚĆ :Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS w Purdzie. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Zleceniobiorcę faktury/noty z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

 

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

a. wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,

 

b. w przypadku fundacji i stowarzyszeń– aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,

 

 

 

c. w przypadku pozostałych podmiotów‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,

 

d. dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych , obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu główne- wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nie posiadających osobowości prawnej ,

e. inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :

 

  • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,

 

  • zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z GOPS Purda.

 

f. odpis statutu.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT: ofertę należy złożyć do dnia 31.12.2018r. do godziny 15:00 w sekretariacie zamawiającego, w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Purdzie, Purda 96B, pokój 1. Parter.

 

​1. Na kopercie, w której będzie umieszczona oferta, zostanie odnotowana data i godzina jej złożenia.

 

​2. Oferta złożona po terminie, zostanie zwrócona niezwłocznie wykonawcy bez otwierania.

 

​3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

 

  1. W przypadku, gdy złożone oferty będą przekraczać możliwości finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, zamawiający może dokonać unieważnienia postępowania lub zaprosić do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożyli swoje oferty.

 

5. Zamawiający poprawi omyłki w złożonych ofertach w szczególności:

 

​1) oczywiste omyłki pisarskie - Przez oczywistą omyłkę pisarską należy rozumieć widoczną, niezamierzoną niedokładność, błąd pisarski, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inną podobną usterkę w tekście, niebudzącą wątpliwości, w jaki sposób winna być ona naprawiona;

 

​2) oczywiste omyłki rachunkowe, które w szczególności poprawia w następujący sposób:

 

​a. w przypadku mnożenia ceny jednostkowej i liczby jednostek miar podanych w formularzach cenowych,:

 

​* jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,

 

* jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny w tabeli formularza cenowego,

 

​* jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę obliczoną w formularzu cenowym;

 

​b) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część:

 

​* przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę bez względu na sposób jej obliczenia,

 

​* jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie,

 

​* jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny.

 

​c) Zamawiający poprawiając omyłki rachunkowe zgodnie z powyższym uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek;

 

​3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z postanowieniami istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - przez inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty należy rozumieć omyłki, w odniesieniu, do których, czynności ich poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy w tej czynności - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona

4) Jeżeli w terminie 2 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawieniu omyłki, wykonawca nie wyrazi pisemnego sprzeciwu na poprawienie jego oferty, dokonana poprawa oferty zostanie uznana za skuteczną.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

 

  1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

 

1) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji

3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

 

4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

 

5) posiadanie większości praw głosu w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka

 

6) posiadanie prawo wyznaczenia lub odwołania większości członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego zamawiającego

 

7) posiadanie prawa wywierania dominującego wpływu na zamawiającego zgodnie z umową zawartą z zamawiającym lub postanowieniami w jego statucie lub umowie spółki,

 

8) będąc udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, zgodnie z umową z innymi udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków u zamawiającego,

 

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

8. Wymagania dotyczące sporządzenia oferty:

 

  1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

 

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.

 

  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, spięta lub zszyta w sposób uniemożliwiający jej rozpięcie (zdekompletowanie). Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.

 

  1. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

    1. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski, podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym, a później tekst przetłumaczony na język polski, będzie podstawą badania zgodnego zamiaru stron i celu umowy zgodnie, z art. 65 §2 kc. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wiążąca.

 

    1. Oferta (formularz oferty, oświadczenia, o których mowa w Zapytaniu Ofertowym) musi być podpisana lub zaparafowana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów

 

​1. Znak Postępowania: zapytanie ofertowe z dnia 18.12.2018r. Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

​2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.

 

Wszelka korespondencja (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itd.) w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a każdym z Wykonawców jest jawna i prowadzona w sposób pisemny, z powiadomieniem wszystkich wykonawców, którzy zgłosili do zamawiającego zainteresowanie udziałem w postępowaniu z zachowaniem tajności źródła pytania. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, Zamawiający dopuszcza składania ofert mailem lub faksem.

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji za pomocą: pisemnie, faksem na numer 89 519 50 60 lub na adres e-mail: gopspurda@wp.pl Zamawiający zaleca, aby korespondencja, która została przekazywana faksem lub drogą elektroniczną, była potwierdzana pisemnie. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za wystarczający uważa się podpis osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie faksów lub poczty elektronicznej. W przypadku nie potwierdzenia przez wykonawcę odbioru w ciągu 2 dni od dnia nadania oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną zamawiający do celów dowodowych posłuży się prawidłowym raportem nadania danych lub prawidłowego dokonania transmisji danych.

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków zamówienia pod adres e-mail: gopspurda@wp.pl Zamawiający udzieli wyjaśnień, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. 31.12.2018r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie do

Zamawiającego po upływie tego terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Zamawiający informuje, że nie będzie udzielał żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w celu zachowania zasady pisemności postępowania i równego traktowania wykonawców.

 

​5. Jeżeli Zamawiający przedłuży termin składania ofert, pozostaje on bez wpływu na bieg terminu składania wniosków, zapytań do Zapytania Ofertowego, o którym mowa w ust.4.

 

​6. Zamawiający prześle treść pytania i wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono istotne warunki zamówienia bez podawania źródła pytania; ponadto Zamawiający udzieli odpowiedzi Wykonawcy, który zadał pytanie, oraz umieści treść odpowiedzi na stronie Zamawiającego www. gopspurda.naszops.pl

 

​7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Zapytania Ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

 

​8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składnia ofert zmienić treść niniejszego Zapytania Ofertowego zawiadamiając o tym pisemnie wszystkich Wykonawców, którym przekazano Zapytanie Ofertowe oraz umieści treść odpowiedzi na stronie Zamawiającego www.gopspurda.naszops.pl

 

10. Opis sposobu obliczania ceny oferty (dotyczy każdej części)

 

1. Wykonawca określi cenę oferty brutto dla całości zamówienia, z wykorzystaniem druku „Formularz Oferty” (Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego).

 

​2. Oferta musi zawierać łączną cenę brutto w złotych za wykonanie przedmiotu zamówienia,

 

​3. Wykonawca określi ceny z dokładnością do setnych części złotego.

 

​4. Nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

​5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

​6. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.

 

​7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

11. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty najkorzystniejszej w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

​1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszych ZO i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Zapytaniu Ofertowym kryterium wyboru.

 

​2. Niezwłocznie po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje wyniki na stronie internetowej: powiadomi wszystkich, którzy złożyli oferty, z uwzględnieniem ich nazwy, adresu oraz oferowanych kwot, a także otrzymanej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego, wg kryterium oceny ofert opisanych w Zapytaniu Ofertowym.

 

12. Pozostałe informacje.

 

​1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

 

​2. W związku z sytuacją określoną ust.1 Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze przewidziane w wyżej cytowanej ustawie.

 

​3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

​4. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych.

 

​5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.

 

​6. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

 

​7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

​8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.

 

​9. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

 

​10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie, w szczególności do unieważnienia postępowania w przypadku przekroczenia kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

 

 

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej

w Purdzie

mgr Krystyna Sobótka

Załącznik Nr 1

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

na część ……………………………………….

 

Nazwa wykonawcy ……………………………………………………………………………

 

Adres ……………………………………………………………………………………………

 

NIP ……………………… REGON ………………………….Nr KRS ………………………..

 

Nr telefonu …………………………………….. FAX …………………………………………

 

Adres e-mail …………………………………………………………………………………….

 

Oferta na udzielenia zamówienia na „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Purda”

 

1. Cena

 

 

Pełen dzienny koszt pobytu brutto w złotych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………………………

 

(data i podpis)

Załącznik Nr 2

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Nazwa Wykonawcy

 

Siedziba, adres Wykonawcy

 

Tel./fax

 

E-mail

 

 

Przystępując do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zamówienie pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Purda”

 

Oświadczam/y, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:

 

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

  • bycia podmiotem posiadającym cele statutowe obejmujące prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym,

 

  • bycia podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę,

 

  • posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi;

 

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia;

 

  • dysponowania odpowiednimi osobami, zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia;

 

  • pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia,

 

  • spełnienia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

 

 

 

 

 

……………………………………………

 

(data i podpis)

ZAŁĄCZNIKI:

Schronienie dla bezdomnych

Utworzono dnia 19.12.2018, 09:12

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny