Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - główny księgowy

Utworzono dnia 15.04.2019

 

O G Ł O S Z E N I E

Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Purdzie z dnia 15.04.2019 r. o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Purdzie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Purdzie.

Stanowisko: główny księgowy

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie, Purda 96 B, 11-030 Purda

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę (zgodnie z art. 25 Kodeksu Pracy)

Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.

2. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

3. Spełnienie jednego z poniższych warunków:

  • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości

  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości

  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów

  • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów

Wymagania dodatkowe:

1. Wiedza ogólna - znajomość przepisów prawa dotycząca samorządu terytorialnego oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

2. Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.

3. Znajomość obsługi komputera (pakietów biurowych Microsoft Office, poczty elektronicznej, oraz programu księgowości budżetowej i rachunkowości PUMA).

4. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami.

5. Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości.

6. Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.

7. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, zamówień publicznych, prawa pracy, ochrony danych osobowych.

8. Znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych
i alimentacyjnych oraz wychowawczych.

9. Posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.

10. Umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.

11. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.

12. Znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych.

13. Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także
w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

14. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

15. Predyspozycje do pracy na stanowisku głównego księgowego oraz do pracy w zespole.

16. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

 

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

 

1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.

3. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, naliczanie list płac.

4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

5. Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.

6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
i finansowych.

7. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.

8. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.

9. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.

10. Kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku (rozliczenie inwentaryzacji rocznej).

11. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

12. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.

13. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy.

14. Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw.

15. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika GOPS należą do kompetencji Głównego Księgowego

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Praca w równoważnym systemie czasu pracy, praca przy komputerze.

2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w marcu 2019 r. nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny.

2. Życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej.

3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wymagane na wskazanym stanowisku.

4. Kserokopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację.

5. Kserokopie świadectw pracy.

6. Opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada).

7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych
i korzystania z pełni praw publicznych.

10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”.

11. Kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Oferty należy składać w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Purdzie,

Purda 96B 11-030 Purda do dnia 25.04.2019 r. do godziny 15:00 lub za pośrednictwem poczty,
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko: Główny Księgowy” umieszczonym na kopercie.

 

Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe:

 

1. Wszelkie informacje o konkursie oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Purda oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Purdzie.

 

2. Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu i przedłożą komplet dokumentów.

 

3. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Purdzie.

 

4. Z wyłonionych w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej opinii pracodawcy.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu
z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby za pokwitowaniem, w terminie dwóch tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 519 50 57.

 

Purda, dn. 15.04.2019 r.

ZAŁĄCZNIKI:

kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 15.04.2019, 15:02

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Utworzono dnia 15.04.2019, 15:01

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny